نمین- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نمین گفت: مکتب شهید مطهری بر مبنای اسلام ناب، انقلاب اسلامی را در حساس ترین مقطع پیروزی از خطر انحراف و انحطاط مصون نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ادیب رسا، حجت الاسلام احد احدی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتی – سیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تأثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت (ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت‌های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان‌های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس‌های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

نویسنده: فاطمه دانشگر